Bloggintresserade

lördag 4 oktober 2008

Storhandlat,,,

 


7 L mjölk


5 pkt hundmat


1 kg ost


smör


ägg


kycklingfile


1 kg godis


grönt - frukt


5 hg skinka


falukorv


tvättmedel


osv


skulle jag gjort , men det fick bara bli 1 L mjölk o balsam *suck*


Jaja,, man lever efter sina tillgångar.


När jag stod i kön på Ica så framför mig va de 2 killar o 2 tjejer i värsta raggar utrustningen. Håret på den ena kille lär aldrig torka ut kan jag lova. Vet inte hur många tuber brylis han hade i håret så redan i kassan höll jag på att börja skratta. Fick bita mig i tungan.


När jag går ut till bilen så sitter alla 4 i framsätet o trängs. Killarna sitter med kromad armbåge o tjejerna sitter o tjagglar på sina tuggumin.


Jag lovar jag började gapskratta, jag höll på att pinka ner mig...


Det kom en pappa med sitt barn o barnet tittade så han höll på att vrida huvet ur led.... Pappan skrattade lite i smyg såg jag allt.


Jag fattar inte hur han kunde hålla sig där för jag skrattade så jag kiknade.


Raggarbilen ska vi bara inte tala om. Vilken skrotbil, visst den lät lite löjligt. Undra om den håller ihop hela kvällen.


Såna här ögonblick skulle man han med sig kameran. Jaja man kan inte få allt.


Nu ska jag gå ut o lukta på mjölken lite  =)


 


3 kommentarer:

  1. game over.............5 oktober 2008 kl. 05:15

    Jag är på väg å lägga mig, men jag måste kika in å se hur du haft det. Jag hade nog oxå garvat åt det där. Men jag har suttit på youtube å skrattat i stället. Åt benjamin i morgonsoffan. Men nu stundar det att sova. Nattinatt å sov gott. Kram till farmor. Åsa

    SvaraRadera
  2. Fy vilket uselt väder vi har här i "dalen" ! Dessutom så har det INTE hänt ett skit än !

    SvaraRadera
  3. game over.............5 oktober 2008 kl. 23:11

    Hoppas allt e ok med dig.......... lugnt å fridfullt.
    Jag vaknade två idag, så natten blir lååång. Kramisar till dig Åsa

    SvaraRadera