Bloggintresserade

torsdag 23 oktober 2008

MANUALEN TILL BEBISAR =)

 


På min vänstra sida har jag en mugg med kaffe, på min högra sida har jag en tallrik med keso + äpple o banan... De är godis de =)


Har sovit oroligt inatt, varför vet jag inte. Har vaknat flera gånger, baaah...


Idag ska jag i alla fall till VC halv 4, sen blir de kanske en sväng till apoteket o se om de finns nåt att plocka ut till helgen  =)


Sen ska jag hem o gå ut med Teddy, får se om grannen hänger med. Hon ska in o fixa håret hos lilla mamma i eftermiddag.


Men sen förstår ni ska jag S T Ä D A så att det är fint tills Farmors lille man kommer hit i morgon. Då ska jag bara njuta o njuta ännu mer...


Hahahaha , Nina ringde igår, ja de va om Bonde söker fru, hon känner igen en av Hannas killar där. Dom har gått i samma klass eller skola... Lite kul, hon sa att han hade ändrat sig en del.


Sen sa jag att jag hade köpt blöjor så dom behöver inte ta med sig några.. Ta bara med så han har att äta, resten fixar jag lätt som en plätt.


Men hon vill nog gärna skriva en liten lista på hur saker o ting ska vara... No no no - de är helt ok. Jag har varit likadan.


Min MANUAL till att byta blöja ;


Ta först o lägg ner honom försiktigt bla


Ta av byxorna bla bla


knyt upp på ena sidan först, sen den andra


håll nu med ena handen i hans fötter så tar du med


den andra handen o lyfter bort blöjan, så blir det inget


kladd..


Ja så såg de ut från början till slut. hahahahaha


Så Nina skriv du oxo din manual..... Jag lovar att jag ska läsa den  =)


Nu är det dags att surpla klart kaffet o göra sig iordning lite..


Ha en härlig dag..


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar