Bloggintresserade

tisdag 21 oktober 2008

Måste jag muta för att få som jag vill.

 


Har suttit o kämpat som en gnu för att få in windows live mail till en kompis..


Körde fjärr, men det ville sig inte. Jag har ju det på min dator, men jag kommer inte ihåg exakt hur jag gjorde.


Pop3 bla bla bla


smtp bla bla bla


Är det nån som kan det så hojta till *please*


 


Marcus skickade över några bilder på Liam innan, jisses så söt han är lillen.....


Jag ska minska ner nån sen o lägga in här. Att jag måste muta dom med nåt så jag får vara barnvakt snart. Det här går inte, jag längtar ju ihjäl mig ....


Sussa gott.


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. inte illena, men ring supporten snälla! Hoppas du får se lillen snart igen,hi! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  2. dom på restaurang eller något annat trevligt. Jag är hur urusel som helst då det gäller datorer, som du vet, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Var du uppe mitt i natten och höll på med datorn? Kram.

    SvaraRadera
  3. Jag kanske ska ha Liam nåt i helgen. Jag håller på att fjäska, fjäska ännu mer... Dom ska kanske ut o äta, o sen gå på bio. Så håll tummarna. Supporten, ja jag tror inte att dom hjälper till med detta. Men tack i alla fall... Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  4. Ja hade jag haft pengar så hade jag bjudit dom på maten oxo.. Nu har det gått lite till nåt annat som jag inte kan säga här, eller än på ett bra tag =) Jag älskar att ha hemlisar hehehe. Nä då de finns ingen som är urusel, man kan bara lite mindre, som jag nu =))))) .. Det får fixa sig på nåt sätt. Jag ger mig inte.. Jo de blev ganska sent i natt men jag kan ändå inte sova för värken o krypen i benen. Det är hemskt. Ha de gott kram kram o tack

    SvaraRadera