Bloggintresserade

måndag 27 oktober 2008

Jag vet inte allt som läkarna vet !

 


Man blir ganska trött när Läkarna tror att man vet allt som dom vet. Men nu är det ju så att man INTE vet ALLT...


Skulle ta lite prover i dag, så jag har varit fastande. Tycker inte alls om nålen som ska "borras" in i mig. Det gjorde ont oxo så jag måste ju ojja mig lite.


- Jahaa det här provet kan vi inte ta idag.


- Varför inte de ?


- Det ska tas mellan klockan 8 - 10 eller 16 - 18, men till 18 har vi inte öppet.


- Jaha ? Varför är det just exakt dom tiderna då ?


- Jo för att de är ett sånt speciellt prov.


"orka" Jag vet inte ens nu vad det är för prov, så jag får snällt åka ner i morgon igen. INNAN klockan 10...


Har varit trött i dag igen, somnade på eftermiddagen. Den här dagen har gått sakta. Den har varit tråkig. Ja tills Tilda kom hit.


Då blir de liv i luckan  =)


Jag köpte för ett tag sen en schweppes med kinin. O jag lovar att den smakar rävgift. Grannen sa att den va bra för kramper eller krypningar eller nåt sånt där. Så jag har tagit ett glas om dagen.


Jag sa till Tilda att hon skulle smaka hahaha, hon bläähhaade rakt ut, o sa att den smakar hostmedicin. Jag sa


- Ja de är så äcklig så bröstvårtorna kryper bak i ryggen på mig, jag tänkte mig inte alls för när jag sa de. Men ett gott skratt fick hon.


Sen lugnade vi ner oss lite, så vi läste saga för varandra. Ja hon fick läsa mest.. Hon är jätteduktig.  Nu har dom höst lov, så hon sover inne hos mormor.


Tror att jag ska hoppa in i duschen så jag är redo för mina killar kl 22... Vill inte missa aaahhhhhhhhhhhhh vad heter de igen ?


Dom är bröder, fängelse, mord, jisses vad trött jag blir på mig själv.


JO Prison Break haaa !!!  Där kom de  =)


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar