Bloggintresserade

måndag 20 oktober 2008

Älskar telefon köer =/

 


Ringde upp 3 där skulle vänte tiden vara mindre än 20 minuter...


Gissa om den va de ?


NO !!


Jag la på luren efter 35 minuter o skulle ringa upp igen.


Gissa om det gick ?


NO !!


Det va så många som ringde så man får ringa tillbaka lite senare... Det kände jag väl på mig att de skulle vara nåt galet.. Det är ju alltid så när jag ska göra nåt.


Fick mobil räkningen igen. Jag fattar inte, den blir bara högre o högre. Nu ska jag betala in 333 kr för 1 månad.


Men alla fria sms/mms som jag har, varför tar dom betalt för dom ?


Inget har funkat smärtfritt sen jag gick över till dom. Första mobilen va det störningar så jag hörde knappt dom andra,+ att de inte fanns någon täckning inomhus varken för att ringa eller sms;a. Fick byta till en ny likadan mobil, den hörde jag jättebra i när jag ringde. Bara de att de fanns inte heller någon täckning inomhus o jag vill inte gå ut eller ställa mig vid ett fönster så fort jag behövde använda telefonen.


Fick till sist skicka tillbaka den o få en helt ny o den funkar jättebra tack o lov.


Jag får väl vara glad att nåt funkar. Får ringa tillbaka när jag kommit in igen.


Nu ska jag ringa o fråga Rhode om vi ska leka lite  =)


 


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar