Bloggintresserade

söndag 26 oktober 2008

Sova sova plaska

 


Jag somnade strax innan 22 igår. Jag va på väg att lägga mig redan vid 19 tiden.


Jag har sovit till o från. Sovit pinkat osv. Jag vaknade till vid 2 inatt o fick ta nattpyllerna sen somnade jag om o sov till eftermiddagen. Jo då Teddy har fått gå ut.


Sen ringde jag till Rhode o frågade om vi skulle gå en sväng o de gjorde vi. Ner till sjön. Jag hade en sån lust att bara slänga mig rakt i. Det såg så skönt ut. Jag o Iza gick ner o plaskade med vattnet. Jag skvätte, hoppade o plaskade ännu mer. Det va gott att komma ut.


O nu sitter jag här o lyssnar på min lilla moshi  =) Han vill väl leka lite.. haha.....


Ska ta en dusch snart oxo. Sen kolla lite på tv. Vet inte om de är nåt bra att ha,,, annars får jag väl lägga mig..


Ha en mysig kväll.


 


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar