Bloggintresserade

fredag 24 oktober 2008

Då får man försöka prutta lite mer

 


Jaha så va fisar bra för hjärtat. Då får man försöka prutta lite mer. Vissa ligger ju bra till  =)


 


Har fixat o trixat lite tills farmors lille kille kommer snart. Hängde upp ett gosedjur i teddys halsband, de lammet brääääker ( ville inte ha teddy hängade där nu haha ), tänkte ifall Liam tycker att det blir lite långtråkigt att ligga där. Har även klippt ner mina naglar som ska filas till så jag inte ska riva honom.


Ska ut med Teddy nu o sen ska jag hoppa in i duschen så är jag friiiiiiiiii att bara ägna tid o Liam o Teddy....


 


Don´t you just love it !  Ohhh Yeeaaahhh !


( här ska de bytas blöjor i kväll )



 


Trevlig helg allesammans.


Puss I Pannan


 


Så här sa Marcus när jag visade honom de på msn;


MARCUS säger:



akta för fan så han inte trillar ner därifrån sen


Liam - Farmors Ögonsten säger:


ja men snälla du de är väl klart att jag inte släpper honom, fråga nina de gick jättebra

4 kommentarer:

  1. på dig igår ska du veta , men vi som bor i dalen fixar ju det mesta på bästa sätt men sunt förnuft ! Kram // Mormor

    SvaraRadera
  2. Oh vad tänkte mormor på då ? Nu blev jag nyfiken =) Jo men det är ju klart att vi fixar allt på bästa sätt. Alla sätt är ju bra utom dom dåliga haha... *skål* Jaja, de är bara bubbel vatten, gott gott. Ha en mysig kväll kram kram Farmor =)

    SvaraRadera
  3. jag tänkte att den där virrpannan kommer alla gånger att glömma bort att hon har ansvar för en liten bebbe,kanske hon går ut med hunden träffa ngn. hänger med in o fika o vips kommer på att jag har ju LIAM hemma !!! hahahahah Kram // Mormor

    SvaraRadera
  4. hahahaha,, ja du de va väldigt nära att jag höll på att glömma bort att jag hade honom här.. Knasigt värre hahaha.. Men nån karl träffade jag inte, det kanske jag gör nästa gång.. Ska du me då eller ? Hur går de för mormor då ? Har du tagit några bilder, pussat o snuffat o bara kelat än ? Lite nyfiken förstår du kram kram

    SvaraRadera