Bloggintresserade

söndag 5 oktober 2008

Äntligen kan man

 


snart lägga sig o försöka sova lite. Usch vilken jobbig dag de har varit.


Jag vill komma till ro med mig själv, men det går banne mig inte. Grannen "drog" med mig ut på en liten längre promenad i dag. Det är så skönt att han henne,, även att hon är trött på både mitt tjat o mitt eviga fotande  =)


Härom dan klippte jag mamma o i kväll så slingade jag håret på henne. Hmm glömde fråga om slingorna blev bra.. Får göra de nu när Teddy ska ut.


Liam hade visst haft farfar o farbror på besök i dag. Herre gud, farbror Zeb är 6 eller 7 år bara hahaha.. Låter lite knasigt... Men han va så stolt över bebisen. Det är roligt.


Liam hade kräkts i soffan oxo.. Jo då,, o mycket vart de. Jag ringde precis när det hade hänt, så de va lite panik för Marcus hann inte prata. Klart att det ser mycket ut när det kommer från dom små liven..


Allt är bra med dom så det är skönt.


Allt jävlas för mig här. Min trådlösa har flippat ut. Den söker enhet hela tiden, sen lägger den av. Den andra går kanske att prata i 5 minuter sen dör den.


Mobilen ska jag skicka tillbaka i morgon så jag får en ny för jag har ingen kontakt med omvärlden.


Ja de vill säga OM dom inte "plockar" isär den för jag som är sååååå noga med att INTE ha drycker eller nåt annat som kan förstöra i närheten av tex mobiler. Det lär nog vara "lite" vatten i den...............


Jo då,,, klant fia råkade slå ut ett glas vatten rakt över mobilen. Snacka om att jag blev riktigt arg...........................


Ok, inte hetsa upp sig. Det hjälper inte. Jag får helt enkelt köpa en ny.


Ja säger mamma;


- Det kostar ju bara en krona o det är inte dyrt.


- NÄÄÄÄÄÄ men då måste jag ju ha ett till abonnemang o det är de som kostar.


- Ja men de va ju dumt gjort att ha mobilen där.


- Jo tack jag vet.


Satt nyss o gjorde den här lilla söta moshin.. Det är ett spel man kan spela... Ja barnen alltså... Men självklart så spelar jag de oxo..


Eller man adopterar ett gulligt litet djur. Tilda har den här..


MOCHI MONSTER - det är ganska roligt för den som har barnasinnet kvar......  OBS ; det är på engelska.........


Va rädda om er.


Sussa gott, hoppas jag oxo kan sova lite i natt. Börjar bli rätt trött nu när jag inte kan sova.


 



 



 



( ta moshin om ni vill ha )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar