Bloggintresserade

onsdag 1 oktober 2008

Liam blir Mail

 


bakifrån.. Hmm kom o tänka på de härom dan. Onödigt vetande  =)


Jag o Rhode va ute o gick med hundarna innan. Sen följde jag med henne in för hon hade äntligen fått till sitt internet. Ja hon hade en alldeles för gammal dator. Men nu sitter hon o surfar som bara den =)


Jag tycker att det är roligt, för nu kan jag skicka över lite bilder som  jag har tagit på kärleks paren.. Ja Teddy o Iza....


Hahaha förresten de heter väl inte bakifrån. Utan bak o fram  =)


Ah jag vet inte. Glöm de.. Jag förstår inte varför jag är så snurrig ? När vi va ute o gick så va det som om någon drog mig till vänster .. Det kändes som jag raglade iväg helt på egen hand  =)


Rätt va de är så kommer Rhode o går in i mig hahaha jag tror inte vi ser nyktra ut när vi kommer där haltande med olika krämpor hahaha...


( vi va faktiskt nyktra )   säkert !!! lovar !!!


Nä men ojsan, jag glömde ge Teddy  mat.. Tittar in lite senare..


Ha en härlig kväll.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar