Bloggintresserade

tisdag 7 oktober 2008

Prio ett

 


Ibland kan de kännas rätt hopplöst. Det känns som luften pyser ur hela tiden.


Det är ju för mycket begärt att det ska flyta på någorlunda bra nångång. Det är inte mycket jag önskar mig o det är inte ofta jag önskar saker till mig själv. Ja dom gångerna jag önskar saker till mig själv kan räknas på 2 fingrar  =)


Känner inte ens för att fixa o trixa med mina foton.


Första prio;n nu är inre harmoni & viktminskning...


Ja ok, självklart kommer ju alltid familjen på första plats, men nu gällde det mig,, ja visst ja, det gällde mig nu.


Nää säger väl god natt o sov gott. Ska dra nåt gammal över mig.


- Mamma var är du ? hahahaha.. Nää min mamma är inte gammal, förlåt mamma  =)


Min mamma fyller 60 år i år...


Ja vi va tidiga med att skaffa barn. Tack o lov  =)


 


Sweet dreams  *suck*



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar