Bloggintresserade

söndag 12 oktober 2008

Radioaktivt ämne i mig ?

Vilken tråkig dag det har varit idag. För att inte tala om vilken värk jag har från igår, när jag vred till ryggen. Skulle behöva en liten pylla så man kunde slappna av nu. Jaja de är som det är.


Har kollat lite på ensam mamma söker. Undra hur många som är seriösa av killarna ?


Visst de är inte lätt för dom heller för dom måste ju känna att det känns bra även för dom o inte bara för henne.


Nä, jag skulle aldrig gjort nåt sånt. Fast o andra sidan så skulle man ju kanske haft de bra, en hel drös med karlar att välja mellan =)


Jaha då har man lite tider att passa... Är lite nervös inför hjärtscintigrafin som är i morgon. Det blir nålar o tjosan hit o dit.


Undersökning 1; Ett läkemedel ges under 5 minuter i ett kärl i armvecket. EKG och blodtryck registreras. Vid slutet av läkemedelstillförsel ges en liten mängd radioaktivt ämne. Ca 1 timme senare registreras bilder av hjärtat med en gammakamera.


Jaja, de va de de... Blir sängen snart.. Ok ska kolla lite kampsport först.


Ha en bra vecka. Sweet Dreams


Puss I Pannan


 


Hjärtscintigrafi den 13;e okt klockan 7;45 (får en tid till fredagen) Den undersökningen tar 3 timmar


 


Intervjuv den 14;e okt klockan 14;00 "E" håller på med nåt skol arb, jag tror att hon utbildar sig till terapeut så hon ville fråga lite kring värken , o om jag har fått någon hjälp mm.


 


Diabetes ssk;an den 16;e okt klockan 15;00 Prata mat, det kan jag, de är bara de att jag ska äta rätt oxo inte bara säga att jag vet.


 


Hjärtscintigrafi den 17;e okt klockan ??? Undersökningen tar 1 ½ timme


 


Mammografi den 22;a okt klockan 15;45  Aj aj, jag vill verkligen inte..


 


Vc den 23;e okt klockan 15;30  *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar