Bloggintresserade

torsdag 30 oktober 2008

Första snön

Ja nu har det ju blivit bra mycket mer än när jag tog den här bilden. Orkade inte gå ut o ta en ny  =)


 



 


Det har varit en ganska blahaig dag. För att inte tala om dom sista nätterna. Jag fattar inte varför jag har såna förbannade myrkryp i benen ?


Det är så hemskt så jag kan inte ens koppla av när jag behöver gå på toan på nätterna.


Har dammsugat lite idag, men ska ta mer i morgon. Behövde få lite fria ytor på golvet från allt skräp, så det känns skönt nu.


Mamma blev konstig i ögonen innan, det blev så hon såg i kors jag såg på henne att hon blev orolig. Men det gick över efter en stund.


Nu funderar jag ju på vad det kan vara ?


Kanske från nacken, öronen, migrän va de inte. Tia... Näää det hoppas jag verkligen inte. Hon har känt sig yr ett par gånger oxo. Men hon va hos läkaren igår , o dom såg inget oroväckande.


Jag blir så fruktansvärt orolig så fort de är nåt. Jag önskar att jag kunde slappna av lite mer o inte ha denna oron för allt.


Nä nu ska jag passa på att pinka innan krypen kommer tillbaka  =)


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar