Bloggintresserade

fredag 31 oktober 2008

Ligger i sängen & tänker på ,,,

 


Jag ligger i sängen & tänker på natten som gick.
Jag vill krama dig hårt.
Du kom till mig i sommarnattens värme.



Det som hände mellan oss inatt finns i mina tankar.
Du undersökte min kropp, hungrigt sög du mig tills jag darrade av utmattning.



Det enda som finns kvar efter dig är minnet, märkena & fläckarna i sängen.

Nu ikväll vet jag att du kommer igen.
Så jag väntar på dig klarvaken & förberedd.


 




För i natt ska du dö din SATANS MYGGJÄVEL

3 kommentarer:

  1. lillfarmor där!Inte är du tråkig! Du har mycket att ge.Du är älskad precis som du är... även om du inte vill va med och leka...Kraaam till dej från din egen mamsi :)

    SvaraRadera
  2. Jag avskyr också myggor och har tillbringat mången natt med att jaga de små eländena! Men nu är de väl borta några månader? ;-)

    SvaraRadera
  3. börjar det bli väl kallt för myggor nu.
    men sommaren är en plåga det håller jag med på många vakna nätter.
    kram

    SvaraRadera