Bloggintresserade

torsdag 23 oktober 2008

STOLT MAMMA = JAG =)

 


Jaha nu ringde telefonen, måste säga att jag blev lite rädd att något hade hänt..


Det är Marcus som ringer o frågar om jag sitter vid datorn.


De va bara att gå dit o klicka på länken han skickade....  Det första jag ser är en bild som han har tagit som är skitläcker..  Sen ser jag att det står.........


Marcus Gustavsson vann första deltävlingen med sin bild på Brahehus


FOTO ; Marcus Gustavsson <- Klicka på länken...


Jahaa tror ni inte att jag blev lite lipig igen.. suck....


Jisses vad glad jag blev för honom... Jag hoppas verkligen att han vinner allt......


Älskar dig Marcus... Puss

6 kommentarer:

  1. Äpplet faller inte långt från päronträdet !! Kramar från mormor !

    SvaraRadera
  2. till din pojke. Han har säkert ärvt din kreativitet, förmåga att ta fram det vackra. Kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  3. känn dej jättestolt över sonen. Du har säkert inspirerat honom en hel del själv. Och du vilket sött barnbarn du har, så jättegullig så. Längtar redan själv efter såna, men först ska jag ha en liten själv nu innan det blir dags. Hoppas du får sova inatt nu. Kramis

    SvaraRadera
  4. Hej mormor - Farmor här hahaha.. Nä de kanske inte gör de. Det är bara de att han är mycket duktigare än vad jag är. Men jag skulle så gärna vilja ha en bättre kamera. Kram kram

    SvaraRadera
  5. Tackar,,, ja ska jag vara ärlig så visste jag inte att varken han eller jag hade de i oss =) Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  6. Oh ja, jag är så stolt över sonen, ja även sonsonen.. Han är så underbart söt så man bara smälter. När är det dags för din lilla bebis ? Lycka till med bebisen nu. Ha en bra dag. Kram kram

    SvaraRadera