Bloggintresserade

onsdag 22 oktober 2008

Tax Öron !!



Till den här lille pusseknottstotten ska jag få ha på Fredag när Marcus o Nina går på bio o käkar...
Marcus sa ;
- Mamma nu måste du låta honom sova, o att du inte bara håller på att ta en massa kort på honom.
- Nää de blir ju helt annat när han ska vara här o lite längre oxo... Men några bilder vill jag ju ta.

- Lämna bara lite mjölk för de är slut i mina tax öron som Nina säger haha.  Kan ni tänka er att hon kallar sin svärmors fina tuttar för tax öron.. Hahaha ja kärt barn har ju många namn..




Jag blev så glad innan när Marcus ringde o frågade om jag ville ha
honom på fredag så när jag skulle dricka mitt nybryggda kaffe tog jag
en rejäl klunk.

Gissa om jag brände mig ? JOOOOOOOO , jag hade glömt att hälla i min mjölk. Jag va väl i helt andra tankar..

Hela köks bänken spottade jag ut kaffet på.. Aj aj aj aj så kan de gå..

Nä nu ska jag lägga på ett kol. Ska ju till tuttklämmaravdelningen i dag..

Tvi vale !!!

Jag är redan nervös. Nä nu ska jag dricka kallt kaffe..

Ha en bra dag.

Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar