Bloggintresserade

onsdag 8 oktober 2008

Telefonen ringde

 


nyss o de va Marcus. Han frågade om jag hade sett månen innan. Självklart hade jag de...


- Ja men ser du den nu då ?


- Njae vänta ska jag kolla....


- Såg du vad lågt o starkt den sken ?


- Oh ja de såg jag. Jag ville ta kort men det va moln i vägen så jag kunde inte.


- Ser du den ?


- Nää vänta jag får gå ut o kolla..


På med kopplet på Teddy, kameran i ena handen o ut o leta...


- Jag ser den åt Norrahammar.


- Ok


Jag går runt huset för att se om jag hittar den. ( ja den va väldigt lågt )


- Näää jag ser den inte. Skit oxo..


- Nu kommer de en som är ute o går med en hund.. Haha han vände han trodde väl att jag stod här i skogen o pratade för mig själv..


- Hahaha du är knäpp.


Ja Mor o Son i ett nötskal....


Herre gud vad jag älskar min son. Det är så det värker i mig.


Sov gott nu blir de en sovapylla............



 


 

1 kommentar:

  1. Wow! Du e kul! Ha´re bra, vännen! Det är livet. Kram G

    SvaraRadera