Bloggintresserade

måndag 20 oktober 2008

Ibland måste man få skratta!!





Ibland....

när du
gråter...



ser ingen dina
tårar.


Ibland .... 


när du har
ont.... 

ser ingen att du har ont. 




Ibland.... 


när du är
bekymrad... 

ser ingen dina bekymmer. 




Ibland...



när du är
lycklig....



ser ingen att du
ler.

-

-

-


-
 


Men  
SLÄPP EN FIS
bara EN gång...



Och alla vet det!!!!




 



Där
lurade jag dig!!

 
  Du trodde det skulle
bli en av alla dessa hjärtskärande historier


  ha ha ha




4 kommentarer:

  1. ...den här historien skarpt. Och jag? OK då, lite roligt var den! Kvällshälsningar Lotta K

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte heller att den är nåt speciellt.. Jag hade inget att göra så det va därför som jag la in den .. Jag gillade bilden på katten =) Nattiskram

    SvaraRadera
  3. folk reagerarså väldigt på en fis. Det är väl nåt som alla gör, men i smyg då. Annars blir folk så chockade om man gör det helt öppet, sånt går inte för sig. Hoppas du sover gott inatt nu. Kramis

    SvaraRadera
  4. Nä du släpper man en fis så får man inte vara med på finare middagar =) jag skulle ändå inte kunna föra mig bland fint folk =) Hmm sova, ja jag önskade oxo att jag fick sova nåt. Jag har sån värk för att inte tala om krypningar i hela kroppen, mest i benen... Ska göra ett nytt försök att sova... Kram kram

    SvaraRadera