Bloggintresserade

fredag 31 oktober 2008

*grrrr* UTMANAD AV

Kvast 


Busig


Det går till så att man lämnar ut sig själv med 7 st avslöjande och sanna påstående om sin person i ett blogginlägg och utmanar sju av sina vänner eller andra på bloggen som man vill veta mer om genom att nämna deras namn i samma inlägg och sen skicka ett mail till vederbörande "att de är utmanade"... De skall då i sin tur skriva ett blogginlägg "Utmaningen" med 7 st avslöjande och sanna påståenden om sin person, nämna 7 namn och skicka vidare ett mail, helst till andra som inte redan har deltagit i Utmaningen!


 


1. Jag har en dröm som jag inte kan dela med mig av hehe ( slår den in ska jag göra de )


2. Jag älskar att vara farmor. Rookie som jag är =)


3. Jag förstår inte Arabiska  =/


4. Jag är fortfarande höjdrädd.


5. Är nog den ärligaste på denna jord.


6. Jag sover naken =)


7. Jag älskar min mamma


8. Oj de fick bli en åtta oxo, jag såg precis att jag hade fått rynkiga händer =(


Jaha så här lattjo blev de för min del. Nu är det ju "bara" att hitta 7 till som frivilligt vill ställa upp =)


 


nakkik


Blessing


Cats


Alabaster


Mrinda  


arvid?  


ljuva tider


 


Good Luck....


 

7 kommentarer:

  1. Och grattis får man säga till dig. Jag börjar oxå bli sugen på famor o mormorskapet men det ser inte ut så nu för tillfället..Jag kommer nog med en del sanning i möra på min blogg/Hej hej

    SvaraRadera
  2. har redan blivit utmanad av flera stycken, men tackat nej. Hoppas du får en skön Allhelgonadag i vilket fall, ha det gott & kram!

    SvaraRadera
  3. härlig farmor som sover naken ;) Ha en trevlig helg ...kram!

    SvaraRadera
  4. Tackar i niger.. Jo de kan jag förstå att du längtar till du får barnbarn.. Det är super mysigt. Muta dom med nåt haha.. Jag mutade dom nu med bio så jag fick ha Liam hahaha... Fast de är klart,, de är skillnad på mutning =) Oj oj, men du,, snälla påminna mig om morgondagen för jag har teflon i skallen.. Jisses nu blev jag nyfiken. Haaa kan jag inte sova för de *suck*, men va gör väl de, jag har knappt sovit på en vecka nu =s Ha en underbar dag. Kramelikram

    SvaraRadera
  5. Jo jag förstod nästan de, alla har blivit utmanade. Nu slängde jag ihop lite så nu har jag oxo gjort mitt.. Ha en bra dag/kväll o helg. kram

    SvaraRadera
  6. Hahaha jo det är skönast så, jag sno bara in mig annars sen sitter jag som flugan i nätet =) Ha en fortsatt trevlig helg kram

    SvaraRadera
  7. Ja vem kan arabiska??? Du är rätt klurig du :) Kraaamis farmor fråm "mamsi"

    SvaraRadera