Bloggintresserade

tisdag 5 februari 2008

- Var finns den då ?

Ja jisses nu kör vi 4-part jag o mamma pratar i telefonen, sen pratar vi samtidigt med linus o Sanna på msn. Dom är i Ramundberget o åker skidor....


Sanna hade lite ont i halsen i dag, så hon har inte varit ute. Men dom andra har åkt mycket.


Tilda har visst voltat lite o slagit i tummen  =)  Tack o lov inga brutna ben... Än så länge  ( peppar peppar)


Undra om Tilda längtar hem till oss ? Hon hade lite separations ångest.


Nu är dom inte kvar på msn, dom har fullt upp. Men jag har fortfarande mamma i telefonen ,, tack o lov att vi har högtalar telefon så man har händerna fria att skriva lite oxo  =)


Det trillade in mail hos mamma nu, näää nu kom de ett till o ett till O ETT TILL, men varför blir det så ?


Jag förklarar.


Nu ska hon svara på ett mail , då vet hon inte riktigt hur hon ska göra så jag säger till henne att hon måste välja svara.


- Finns inte


- Jooo


- Var


- Däruppe


- Jaha o sen då ?


- Skriv det du vill ha sagt.


- Men det går ju inte att skicka ?


- Jo


- Var finns den då ?


- Där uppe


- Nä


- Jo men du måste svara innan du kan skicka nåt


- Jahaa


Fasen det är skitroligt o sitta o höra henne ( ja på avstånd )


Nä de blir bara gallematias av allt här nu känner jag.


Kan lova er att jag har svinont i dag efter min "lilla" promenad i går så det blir inte så mycket tid vid datorn i dag.


 


Har ni sett mina nytagna bilder än ???


Hmm något känns annorlunda i dag, kan inte sätta mitt finger på vad det är..


Puss I Pannan


 

5 kommentarer:

  1. 00000000000000000005 februari 2008 kl. 22:27

    din lilla "gamla",hehe,mamma.De e inte lätt när man är "äldre",jag vet ,fniss...Hoppas du fått svar på din undring om de annorlunda? ;) Kram till både mamma å dej...

    SvaraRadera
  2. Min mamma e likadan! Hon e ju synskadad, och har specialskärm, men vad hjälper det, när man inte hajar! Hihi! Kramkram

    SvaraRadera
  3. Nä de är inte lätt att förstå eller kunna göra om man är synskadad. Men hon fattar inte själv att hon kan mer än vad hon tror hon kan. Ja hur nu den här meningen blev då =) Men jag har själv varit likadan så hon klarar sig själv snart de vet jag... kram kram o ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. för att önska en fortsatt bra dag o kväll... Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas det onda gått över!! Jag har ju fått lite som jag vill på min fron å soc jobbar för ett annat ställe åt mig. Det hjälper med envishet. Tur nog. Ska kolla dina bilder. KRAM Åsa

    SvaraRadera