Bloggintresserade

onsdag 20 februari 2008

SVAR PÅ KOMMENTAR










 
Oj oj oj tack för era kommentarer o beröm för bilderna. Blir så glad så =)

 

Åsa - Tur att du inte är synsk i alla fall nu... Du förstår de är knappt så jag kan hålla mig

från att berätta ju....  Jag hinner att bli tokig innan jag kan säga nåt  =)

 

Mamsi/Kvast - Tack , jag satt några timmar med foto sidan i går, det är alltid roligt med

lite nytt.   Ja du får nog hålla dig framme om du ska få veta nåt.. Ohh de känns som julafton  =)

 

Blessing - Ja det tog en liten stund att förklara , men va gör de, det är bara roligt  =)

Jo visst går man upp i vikt av mjölk. Mjölk o mackor det är det jag har levt på dom sista åren,

så nu va det dags att ta sig i kragen o göra nåt åt de. Det är inte lätt, o jag vet inte hur det kommer att

gå men jag ska göra så gott jag kan.

 

Optimist - Har jag missat att svara på något så hojta till. Har lagt ut den länken där jag

förklarar hur man gör när man skriver i en mail mall = skriv ruta.  Tack roligt att du

tycker om mina bilder.  Ja hur kan man dricka mjölk ? Enkelt.... Det är det godaste som finns

att dricka... Det är inte svårt att dricka så mycket heller. Jag dricker de när jag är törstig

eller när jag går förbi kylskåpet, det är som när man småäter, så stordricker jag  =)

Jag hoppas att det blir lättare snart, för det är jättejobbigt att inte dricka som innan.

(nu drack jag vatten i stället)

 

Oops - Ja tack, jag vill ju gärna tro att jag är väldigt proffsig .. O jag går ofta o inbillar mig de oxo.

Men jag kommer ganska snabbt ner på jorden igen  =)

 

Måran - Ja vad ska jag säga,,, Tack tack, det är svårt att ta åt sig. Men jag håller sakta på att

lära mig de...

 

Light - Tack,,, ja du det är så underbart när något visas som man har gjort.

Det spelar ingen roll vad det är. Om man har skickat in för en layout till en hemsida

eller vad som helst.. Att vinna är speciellt. Även dom gångerna jag har vunnit där

inga priser delas ut mer än äran så är det fantastiskt. Ja då,

En sak som gjorde mig väldigt glad va när jag fick ett mail av en bloggare,

jag vet inte om jag får säga nicket. Men i alla fall så ville hon ha några av mina

gjorda bilder o det fick hon. Sen skrev hon att hon hade dragit ut dom,

ramat in dom o hängt upp dom som tavlor  *fniss*

 

Ninis - Lotten - Tackar. Ja jag ska fota på som aldrig förr .  Hoppas att ni oxo haft en bra dag.

Självklart allesammans =)

 

Nu ropade mamma på msn, hon vill att jag ska komma in till henne o kolla på

resan dom har beställt till Cypern...... suck.... Jag vill oxo åka

 

Puss I Pannan

 

ps, har jag glömt att svara på nåt så hojta till

 








 



    

            

4 kommentarer:

  1. illena för tipsen o så! jag sparade dem förrut men de försvann men nu så! Hoppas kvällen varit bra o trevlig! Kram o hejhej!

    SvaraRadera
  2. fototävling, lägg in där mer om du kan? Din gula blomma var ju så fin o klar o ++++ hejhej!

    SvaraRadera
  3. Så fort du säger att du vill säga detta så TROR jag att du har lyckats anordna nån slags fest av nåt slag, vet inte vilken typ av fest, men nåt har du fixat, jag vet det ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SÄG INTE ATT JAG HAR FEL NU!!!!! Kramisar :-)) Sov gott oxå! Åsa

    SvaraRadera
  4. K*K du *hahahahahaha* KUL =) Kaffekask e ett av nicken,det har du rätt i å MaggieMcGill ifrån första början..Eyrydike å peak preformance,momax å svagbegåvad e ytterligare nicknames..Kramiz å nana gott

    SvaraRadera