Bloggintresserade

onsdag 27 februari 2008

God natt mina vänner

Innan fick jag gå upp till grannen o hjälpa henne med datorn. Det va inga större fel på den. Hon är som alla andra bara lite rädd att något ska gå sönder.



Sen ropade lilla mamma på msn så nu har vi tjatat där länge. Hon vill ha såna däringa söta små gubbar som man kan lägga till i msn, jag har skrattat så. Jag tycker att det är roligt att hon har kommit i gång, för dator o internet är mitt stora intresse...


 


Samtidigt som vi sitter o skriver på msn så pratar vi i telefonen, plus att hon skriver till Anita på msn nu oxo... Tanten hon kan... Yes..


Hahahaha mamma sitter nu o tjatar för fullt med Anita, hon blir inte av med henne hahaha... Ja jag kan ju lägga mig nu då så kan dom hålla låda.


Nä mina vänner, jag vet att jag inte har gått runt till er alla, men jag måste lägga mig. Får se om jag kollar runt sen när jag vaknar. Eller om jag inte kan sova...


Dröm sött o ha en bra dag.


I pannan


 



 


 

3 kommentarer:

  1. Man blir glad av att se och läsa din sida ,,, fina bilder med kul text ... Ha det gott med John Blund .... Natti...

    SvaraRadera
  2. Japp, jag håller med mr: sweden! Kuligt! Ha nu en bra dag o må så gott o så en kaffekram eller tè! hoj!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000027 februari 2008 kl. 10:00

    minsann.Tanter dom kan ;) ;) ;) Hälsa mamsi nr 1,hehe.Kramisar

    SvaraRadera