Bloggintresserade

onsdag 27 februari 2008

Slapp o klapp





 


Go kväll i stugan.

Det är samma skit tråkiga väder i dag . O det blåser rejält.

Har haft svårt att sova i natt, så jag har sovit lite på dan i stället. Jag är

så jättetrött så jag sitter här o bara nickar.

 

Jag ringde o pratade med Nina innan. Hon o Marcus mår bra.

Hon va ledig nu, så de va slappa där oxo  =)

 

Min msn strular i dag oxo.. Jag åker in o ut som en jojo, så jag

ser ju inte alltid om det är någon som ropar på mig...

Är det nåt viktigt så hoppas jag att dom ropar igen.

 

Jaha då har Anita blivit inlagd på sjukhuset i kväll. Operation i morgon.

Hon skulle ringa lite senare.

 

Jag tror att jag ska krypa ner under täcket bara en liten liten liten stund.

Är så trött så jag är yr. Jag skulle behöva äta nåt, men det kan jag göra sen

när jag går upp igen..

 

Ja de gör jag...

Slapp o klapp o ha de gott.

Kommer tillbaka snart igen.

 

Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. Lite bekymmer, lite trötthet...Slappa bara...ta igen dig...jag blev trött efter badet, men sen tog vi en biltur med katten, så..nu lugn och fin och snart står middagen på. Ha de gott, kram!

    SvaraRadera
  2. för nu är det dags att i denna koja krypa under täcket nån timme ...NATTI / Helge

    SvaraRadera
  3. Ha en fin dag nu o hoppas regnet försvinner! Många kramar o slarva inte med mat o sömn, jo, jag vet själv! Hi! take care!

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000028 februari 2008 kl. 11:05

    du säjer Nina och Markus ;) Kramisar/mamsi

    SvaraRadera