Bloggintresserade

fredag 15 februari 2008

FETKRAMAR ÄR MOJSIGT

Ja de va ju inte lätt att försöka koppla av efter telefonsamtalet i natt  =)


Tankarna bara malde o jag kände mig nästan lite generad  =)


Tänkte skicka iväg ett mail till honom på jobbet sen o retas lite med honom hahaha...  Måste hitta på något smaskigt.


Fick ett mail från äldsta tjejen från Estland nu där hon tackade för valentine kort mm. Sist hon o hennes syster va hemma här så berättade hon att hon hade en kille som hon tyckte om, men inte visste om känslorna va besvarade... Men nu skrev hon i mailet att dom va tillsammans.. Så jag blev jätteglad. Jag måste bara visa ett stycke från mailet som hon skrev.


- You are an extremely loving and affectionate person and we thank God for sending you in our lives! There are not too many like you out there:)
 
Lots of love,
Mare


Tänk så lustigt de kan bli. Av en slump fick jag lära känna dessa tjejer Mai o Mare.... Vi går in på vårat 11;e år tillsammans  =)


Hoppas att dom kan komma hit lite i sommar. Håll tummar o tår  =)


 


Måste snart fixa lite här. Anna kommer ikväll o jag har inte bestämt hur jag ska laga till kycklingen än, ja förlåt Anna, men det blir kyckling igen. Det är nästan det enda jag äter =)


Oj jisses jag måste skynda mig...


Tittar in lite senare.


Puss I Pannan o en STOR FETKRAM

4 kommentarer:

  1. Å en "fetto" kram tillbaks å en önskan om att din helg blir toppen...

    SvaraRadera
  2. Varför har jag inte hittat hit till dig förren nu???Skrattade gött åt dina kommentarer hos mig *asg*Ler ju fortfarande :)) Jag ska lära dig allt jag kan om "trimming" av mitt andra jag :) Hoppas du har ett oxå,det underlättar..hihihi..Faan va sköön du e

    SvaraRadera
  3. till dig med, ha en trevlig helg :))

    SvaraRadera
  4. Faan,de e inga problem...Har du bara EN mage i vägen..Hahaha,jag har minst 5 så du kan va trygg med min kurs..Jag vet vad jag gör *asg*Pöss å coolt ska de bli :))

    SvaraRadera