Bloggintresserade

söndag 3 februari 2008

Jag har en dejt på lördag =)

Oh jag är så glad så jag måste bara skriva om det innan jag somnar om igen.


Jag har pratat med Anna , Lenas äldsta dotter nu ett par gånger på msn. O det är så roligt att få prata med henne .. Så nu har vi bestämt träff på lördag. Då ska hon komma hit till mig, så ska jag laga mat. Förhoppningsvis något gott  =)


Jag längtar så tills hon kommer hit, men jag längtar lika mycket efter att bara få prata med henne, ja jag kan inte förklara vad glad jag är.


Nu ska jag somna om igen. Värken tar kål på mig just nu.


Jag hade tänkt att titta in hos er, men jag får göra det en annan dag.


Va rädda om er...  Dröm sött


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. det är att haont jämnt! ajaj! vad kul med kompisen, Hoppas ni får kul o så! Bon apetit,hi! Många kramar nu!

    SvaraRadera