Bloggintresserade

måndag 25 februari 2008

Fel Inställningar !!!








  


 

Det blidde en dusch o en promenad på nästan en timme.. Det fanns inte så

mycket att fota...  Jo när jag kom hem va grannen ute. Jennie o hennes son Lukas.

Han är en riktig spillivink.  Oftast ställer han upp på bild så även i dag.

Det blev pusskalas med mamma. Bilderna skulle blivit såååååå

jättebra OM de inte hade varit för jag hade fel inställningar.

Marcus "hjälpe" mig att få lite bättre bilder sist dom va här i lördags.

Men nu när jag tittade på bilderna i datorn så va de bara skit.

Bilderna va suddiga o gick i blå ton.

Tyvärr så blev inga av dom bilderna bra som Marcus tog.

O det va den inställningen jag hade i dag när jag va ute oxo.

Fel av mig, japp jag vet.

Jag får be Jennie o Lukas att ställa upp på ett till puss kalas.

 

Ja visst ja... I lördags så kom ju Marcus o Nina hit... Har inte träffat dom

på länge så det va så mysigt. Sen efter en stund kom söta Putte ,, deras

kompis... Ja dom hör i hop. Men han är så söt killen.... Synd att jag inte

va yngre *flämt*  hahahaha...

 

Faaaaaan jag blev riktigt sur nu när inte bilderna blev bra i färgen.

För dom blev så lyckade annars....

Järnplåtar järnplåtar järnplåtar.......

Jag får lägga upp dom på min nya bildsida sen.

 

Det va i alla fall jättefint väder ute, solen sken. Men det blåste mycket.

Vi hade sällskap av Teddys tjej Iza o matte... Hmmm funderar på

om Teddy ska fria till Iza  ????  Mmmm jag tror han ska göra de...

Dom kanske slår sina påsar ihop i sommar ,,,, vem vet haha...

 

Nä jag måste ringa på hos Jennie o säga till att jag måste låna dom igen

nån dag ..

Kommer snart på besök hos er..

Puss I Pannan

 

  

 

 

6 kommentarer:

  1. 000000000000000000025 februari 2008 kl. 18:14

    de är inte alltid så enkelt med domdäriga tekniska apparaterna...Å du! Tack för ditt fina besök hos mej ;) Synn bara att ja inte va hemma,haha..Usch va ja svamlar..hehe..Puss på dej från mamsi-tramsi,hehe..

    SvaraRadera
  2. man måste göra misstag för att göra rätt/Gokväller

    SvaraRadera
  3. Ja va man blir besviken när bilderna inte blir som de ska. Men som sagt ta nya tag bara. Jag brukar ju lägga in dem ändå, det struntar jag i jag har ju bara mobilen. Ja det gick bra att jobba ute idag, men nu är jag så trött att jag nog bör gå å lägga mig. Önskar dig en toppen kväll KRAM Åsa

    SvaraRadera
  4. du får en skön kväll, kramis

    SvaraRadera
  5. i kvällningen, tack för dina ord, kram!

    SvaraRadera
  6. nästa gång...Å du får åka med ner å gunga me oss till sommaren :) Kram å sov gott

    SvaraRadera