Bloggintresserade

onsdag 27 februari 2008

Det är inte alltid lätt att backa ur garaget =)

                            


En dag när jag var             


ute och gick...


 



Såg jag en solande kvinna med


underbara former


 



Jag blev upphetsad och det gick


runt i huvudet på mig


 



Det kändes som om en


eld brann i mig...


 



och jag längtade efter ett


svalkande bad.


 



Hon tyckte att det var roligt att


just våra vägar hade korsats


 



och hon ville att jag skulle följa


med henne hem


 



När vi kom fram visade hon mig


direkt till sängen....


 



'go for it babe, jag käkar


p-piller' sa hon


 



Nu fanns det ingen återvändo.


 



Hon särade först på ena benet....


 



och sedan på det andra


 



Min reaktion var spontan


och våldsam


 



Jag körde in den


 



Det märktes direkt att


hon inte var oskuld


 



Snart var vi i full gång...


 



Inte ens vilda älgar kunde


ha stoppat oss


 



Vi körde många ställningar


 



Det var så skönt att hon


bad mig sakta ned


 



Efter mycket givande


och tagande...


 



ökade passionen. Vi kände


att vi var nära


 



Det var otroligt skönt,


som blixt och dunder


 



Då plötsligt skrek hon: 'Jag ljög om


p-pillren bara för att få dig i säng'


 



Det var verkligen fara för barn


 



Min upphetsning dog ut


 



Jag kände att det var


dags att dra


 



Jag hoppade över staketet...


 



och sladdade därifrån


 



Nio månader senare ringde hon....


 



från sjukhuset.


 



Jag var farsa!


 



Min värld föll i bitar


 



Kör försiktigt nästa gång!

1 kommentar:

  1. Den där fick jag upp på min e-mail nyss. Den var skit bra ju!!
    Hoppas denna dagen blir bra å inte regnar bort eller nåt, här gör det redan det. Tyvärr. Ha det bäst å KRAM Åsa

    SvaraRadera