Bloggintresserade

söndag 3 februari 2008

*** Kaffe & Tårta ***




 

Eftersom jag inte kan bjuda på tårta o kaffe på riktigt så får det bli

så här.....

Att det är gott vet vi ju  =)

 

Tack för era goa kommentarer.

 

I dag är det en tröttgäsparfrysatråkigdag.

Jag sitter o väntar på att en kille ska komma o fixa mitt telefonuttag

jag kan inte ha nån telefon i sovrummet för det stör i den.

Sen ska han kolla med mammas första jack oxo. Det kopplar ju ner för henne

så fort det ringer o det gillar hon inte  =)

 

Det blåser fortfarande mycket, det är både snö o regn blask.

Inte konstigt att man är trött o grinig.  Känner mig tung i huvet,, kanske

ska göra lite kaffe ?

 

Ja då piggnar jag till oxo.

Jag ringde o grattade Linus i går han fyllde 13 år.

Dom har åkt iväg nånstans upp i fjällen, det tog i alla fall 10 timmar

att ta sig dit.

 

Tilda hade lite separations ångest från mormor o även mig. Hon är så gullig.

Dom hade gått till backarna o åkt direkt när dom kom dit.

Hoppas att dom får det jätteroligt nu.

 

Jag får nog göra en kanna ,,, annars somnar jag här o nu,, det är inte bra..

 

Ha en fin dag

 

Puss I Pannan

 

3 kommentarer:

  1. Mums! ja, min blogg fyller år den 23 eller 24:e tror jag! Det är inte klokt vad fort det går! Kramkram

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000003 februari 2008 kl. 20:53

    Mums fillibabba.Kraaam

    SvaraRadera
  3. tog två bitar ..såg inte tårtan förrns nu..men som tur var hann jag med en kopp..kram

    SvaraRadera