Bloggintresserade

måndag 4 februari 2008

Sol sol sol - låt den stanna kvar nu

Oooooo vad solen skiner ute. Jag tror inte att jag har sett till den på länge...   Tänkte ta med mig kameran o gå ut en stund, kanske fångar jag nåt  =)


Ringde upp till Apoteket, ja fixare som jag pratar med där, så nu har jag fixat med lite recept. Tur att man har sina koder så man får reda på vad man behöver o inte...


Kände för att reta upp honom lite, så jag frågade om han ville ha lite dirty talk.  Men han hade lite svårt för sina kollegor satt där hahahaha..


 


Det är en sportlovs tävling där man ska designa sin egna snowboard. Tänk om man kunde få i hop nåt coolt till barnen  =)


Nääää nu vill jag inte sitta här mer, för nu ska jag ta med mig kameran o hunden o gå ut i soooooolen...


På med tantkängorna så jag inte sätter mig på baken..


Ha de gott...


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. Blev det några bilder? Visst är det härligt att gå ut med kameran som sällskap? Vad motiv det finns. Kramis:-)

    SvaraRadera