Bloggintresserade

lördag 23 februari 2008

God morgon go vänner












 

 

Hoppas att ni har sovit gott i natt. Kl är kvart i sex o jag har inte sovit

en blund än.  Är orolig i kroppen o har skallevärk blaaah.

Har tittat på tv hela kvällen/natten. Nu finns de inget mer att se  =)

För ett par timmar sen va jag ute o försökte ta lite bilder på månen o alla

molnen som susade förbi.  Det va läckert, men jag tror inte att bilderna

blev bra.. Har inte tittat på dom än.

Jag är så nedrans sugen på att gå ut o fota.  Men jag vill inte bara

gå ut o knäppa, jag vill ha ett mål sas.

Måste komma på något.

Nu kommer Sanna om några timmar o städar. Ja ok hon kommer vid 12 tiden,

men det är ju snart. Jag kommer att vara skit slut.

 

Har en rolig nyhet att berätta... Ja de är inte den jag menar som jag

vill berätta så gärna. Nä detta är en annan rolig sak.

Jag läste i Annas  (Lenas dotter ) blogg i går att hon o killen hade förlovat sig..

Grattis till er gumman.  Önskar er all lycka o glädje...

 

Man kanske skulle ta ut en kyckling file,,, ah det gör jag när jag vaknat.

Den tinar fort.

Hmmm de bästa med att jag inte har sovit är ju att jag inte har haft

några mardrömmar bra va  =)

 

Nä tillbaka till Hilding.

Ha en underbar dag.

 

Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. Här har vi sovit. Solen skiner lite men det blåser starkt! Kram.

    SvaraRadera
  2. Sov nu då?? ett par timmar iallafall. Hoppas resten av dagen blir bra o bort med värken i skallen! Kram på dig! Kul med vänninan!

    SvaraRadera
  3. Fast det kanske blev fel nu ,,, får inte jag sova så går jag som i dvala ,,, så hoppas du får nån liten blund innan städningen börjar ... Ha det gott / Helge

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000023 februari 2008 kl. 11:39

    Hmm,hur e de med febern? Bäst vi tar tempen eller vad tror du? Glass brukar vara bra om man e lite varm,passar perfekt efter kycklingfillen ;) Kramizar /mamsi ;) Ha det fint under täcket å puss på dej.

    SvaraRadera