Bloggintresserade

måndag 25 februari 2008

Mätt & Go


 


Är jag nu.... Fixade till kyckling file med nån geggamojja o råris.. Oj om ni visste vad jag ville ta en gång till.


NÄ de ska jag INTE göra.


Jag älskar stark mat, het mat, kryddig mat.... Sexig mat  =) Mat som får mig att gråta  hahaha.....


La in två av bilderna på min nya sida OM ni vill se dom kan ni


TITTA IN HÄR. Det är dom svartvita såklart,, ja de ser ni ju....


Har kollat lite på Anna Phil.. Är inte han dansken med som va i första säsongen ? Han den gudomligt sexige mannen  =)


Snart börjar American Idol. Det är väl fortfarande uttagning ? Det är de som är roligt att titta på..


Jahaa va inte Anna Phil slut ?  Ahhh skit samma.


Ska passa på att kissa av Lilleman lite sen krypa ner till Hilding...


Ha en bra kväll o sussa gott när det blir dags....


Puss I Pannan


 



 

9 kommentarer:

  1. min goda vän ingen dålig miss du på sida som kan skriva så bra.
    en stora kramiz kim

    SvaraRadera
  2. Håller upp med bloggandet men tittar in då jag "tycker till" i tidningen. Du vet att jag finns där ibland, kram!Light

    SvaraRadera
  3. jag som ÄLSKAR kyckling! *hihihi*
    Nu e jag så trött i skallen så jag ska sova. Har inte blitt mkt bloggande idag. Hörs imorgon. Kram

    SvaraRadera
  4. igår vart det kycklig här med, både mina ungars favorit mat, och min med...mumsigt värre, får se vad jag sak hitta på att göra till middag idag, ha en fin dag, kram på dig

    SvaraRadera
  5. Det är såna bilder man blir så glad av titta på! :-)
    *suck* Åsså bebisar som e så söta... :-)

    SvaraRadera
  6. De fina gammeldags bilderna är såååå trevliga ...
    Ha en underbar dag ,,,, KRAMAR ....

    SvaraRadera
  7. hehe. Ja tycker nog Ola Rapace e goare :-)

    SvaraRadera
  8. ätit kryddstark mat med grönpeppar å så. Det är så himla gott! Som du säger, man KAN äta mer! Kram!

    SvaraRadera
  9. Underbart fina bilder, verkligen!!!! Å angående skådisen så måste jag hålla med Blessing där oxå, Ola Rapace är väl bara fööööööööör fin alltså. Efter serien "tusenbröder" var jag såld. Önskar dig en toppen kväll KRAMISAR Åsa

    SvaraRadera