Bloggintresserade

tisdag 19 februari 2008

Som Tilda sa till mig härom dan ;




 

Hej du glade ta en spade o gräv ner dig så jag slipper se dig =)

Snälla barn de... Mmmmmm.

 

Det va inte alls de jag ville säga,  men det va de första jag tänkte på nu.

Jaha då har jag skickat in en till bild som ska tävla  , hur det går är ju en annan femma =)

 

Är seg i dag (igen) känns som kola i huvet.

Ska skriva ner vad jag måste handla. Usch jag tycker inte att jag gör annat än att handla.

Det är bara de att nu äts maten upp i stället. Innan så låg den bara o blev gammal.

Ja dom sista veckorna har jag ätit varje dag, mat alltså.

Innan åt jag mackor, mackor o mackor. Smidigt o bra.

Nu ska man hålla på att laga mat . Äta 4-5 ggr / dag vem hinner me de ?

Inte jag... Jag måste ju sova länge. Kan inte gå upp mitt i natten o göra frukost heller.

Oh mjölk,,, vad jag saknar att klunka mjölk. Jag är alltså nere i 4 L / vecka nu.

Jag har abstinens, snålvattnet rinner, kanske därför jag har såna mardrömmar  =)

 

Innan när jag satte mig vid datorn , så skulle jag tända lampan så PANG, jädrans vilken smäll de va.

Mina glödlampor smäller sen regnar de blått "regn" ,,, ja när dom inte exploderar ur själva lampan.

Vet inte vad det beror på. Men det har varit så länge.

 

Jag vill ut o ta kort. Men jag vill att det ska vara fint väder. Jag vill hitta en speciell plats.

Jag vill ha ett stativ.............................  Har kollat på två st ,, dom kostar mellan 200 - 250 kr,,, inte så farligt.

 

Ja visst ja,, jag läste att dom har köpt in en extra stor ambulans till Jönköping för "feta" tyngre människor..

Bra gjort... Dom behöver oxo vård. Tänk att Jönköping som är så sena på allt hänger me,, inte illa  =)

 

Nä om man skulle röra på fläsket o få nåt gjort ?

Jop de ska jag.

Ha en bra dag allesammans.

 

Snart,,, mycket snart ska jag berätta något  =)

 

Puss I Pannan

 


7 kommentarer:

  1. Vad ska du berätta nu då??????????????????
    Blir ju nyfiken ju!!!
    Hoppas kvällen blir bra. KRAM Åsa

    SvaraRadera
  2. Tittar in till dig mellan varven, även om jag inte alltid kommenterar... för jag lägger ju så lite tid på bloggen! Har lite väl mycket omkring mig, MEN jag tycker ju verkligen också att det är skitkul o blogga, samtidigt som jag blir toksur på att det knasar så mycket... Kanske kommer jag framöver iaf att ta vara på "Tokbloggen" ist" Vi får se" Ha de bäst o en stor kramiz från mig!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000019 februari 2008 kl. 20:42

    De e mammsi ;);) ;) Vill bara se hur du har det och säja att jag "vilar mej" från bloggandet lite....Får se hur det blir framöver...tack för dagbokshälsn ;) Kramizzzz

    SvaraRadera
  4. proffsfotograf? Ser framemot dina bilder. Stativ? Jag har två stycken som jag aldrig använder, min förra man gjorde det. Så spännande. Undrar vad det är du skall berätta`? Jag är nog född nyfiken. Kram till dig.

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en godnatt oxå KRAM Åsa

    SvaraRadera
  6. Efter-regn kommer sol19 februari 2008 kl. 21:59

    "layout" eller vad det heter... jag kan knappast skriva med annan färg ens..hihi. Varför trappar du ner på mjölk? Laktosintollerant på äldre dar eller?
    Var ska du tävla? Var ser man dina bilder... jo, här är vi många nyfikna!
    kram klarakajsa

    SvaraRadera
  7. Ett litet besök hos dig! Så du har abstinens du!!?? =)

    SvaraRadera