Bloggintresserade

torsdag 28 februari 2008

Det är som en blind ska leda en annan blind




 
 

Ja då har jag städat o jättefint i min lgh..

Sanna gick precis hem.  Jag försökte lära henne spela piano.

Det är som en blind ska leda en annan blind... Inget vidare ....

Anna får komma hit o hjälpa mig att spela. Hon är så duktig.  Sen kan

jag ju hjälpa Sanna  =)

 

Undra om Anita har blivit opererad ännu , eller om hon ligger o tjatar på

stackars personalen ?

Du förstår vad dom kommer att vara glada när hon åker hem.. hahaha..

Hjälp,,,,, vad ska jag laga för mat ? Jag är hungrig, men jag vet inte vad jag är

sugen på ?

 

Ja visst ja,,    Grattis på Namnsdagen syster yster - ha en bra dag...

 

Ohhh jisses om jag kunde berätta , det jag vill berätta för er... Nu kan jag lova

att det KLIAR i fingrarna rejält.........

O självklart i glapptruten  =)

 

Oj, jag måste ju betala räkningarna, det hade jag alldeles glömt bort...

Har ju en dag extra i morgon - skottdagen....

Handla o betala räkningar är tråkigt, man blir så vansinnigt fattig sen.

Men pensionen är ju bara till låns  =)

Så det är lika bra att sätta fart..

 

Puss I Pannan

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar