Bloggintresserade

lördag 9 februari 2008

*** KÄNNER MIG GLAD I DAG ***

Hej hopp.. Tittar in en snabbis. Jag håller på att laga mat till Anna ska komma... Måste jobba på lite  =)


Fy vilken helvetesnatt de har varit med kramper. Jag somnade när ca 8 på morgonen, o sov till Anita ringde o väckte mig. Jag bad att få sova en liten stund till o att hon skulle ringa o väcka mig. Har ingen aning om när hon ringde eller när jag gick upp...


Nu har mamma hjälpt mig att dammsuga klart lgh, det är så skönt. Jag fixade det inte igår, fick kramp direkt... Jaja skit samma...


Jahaa nu har jag sprungit mellan köket o datorn, mest i köket. Så nu måste jag hoppa in i duschen.. Ska göra en sallad sen oxo o koka lite kina potater  =)


Ha en fin dag allesammans. Blogga lugnt  =)


 


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar