Bloggintresserade

onsdag 13 februari 2008

4-5 ggr/dag det är INTE klokt..

Jisses vilka nätter det har varit.. Har haft såna hemska mardrömmar så natten som va, vågade jag knappt somna... Jag fattar inte vad det är som händer ?


Visst kan jag ha mardrömmar, men detta är sjukt. Jag drömmer om samma hus o ha gjort länge. Jag köpte huset av en tant. Dom har inte gjort något med huset, o jag har behållit det som dom hade de. Inte alls min stil.


Jag ser precis hur det ser ut när jag kör in på uppfarten, in i huset, hur smalt de är i köket osv. Gammalt, gammalt. Lite mörkt. Huset är jättestort, så jag förstår inte varför jag köpte de ?


När jag kommer upp på övervåningen så är rummen mörka, stora. Det finns en liten dörr till gaderoben, den är så liten så det är precis att man kommer in där. Men hittar man rätt så finns det en annan dörr som leder ut till ett stoooooooort lager i olika delar. Det är stort o sterilt - öde.


När jag kommer in där så finns de hur många olika dörrar som helst o jag hör hur de ropas på hjälp. Svagt svagt hör jag någon som ropar eller knackar på hjälp. O där går jag runt o letar. Jag ser blodspår som jag följer. Närmar du dig dörrarna så känns det som du ska sugas in där..


Usch, nääää mardrömmen blir bara värre så den skiter vi i........


Kan ju bara säga att jag är jättetrött, men har ingen större lust att sova.


Sitter nu o försöker att få ihop en handlings lista vilket inte är det lättaste ... Dom sista dagarna har jag varit duktig med att äta, o äta rätt. Men fy vilket jobb det är. Det är så mycket smidigare att ta en macka eller ett gäng  =)


Pust,,, att man ska behöva äta 4-5 ggr/dag det är inte klokt.  Ja då gäller de kanske en frukt eller så ... Yada yada yada nu vet jag inte längre vad jag säger  =)


Fasen jag blir tokig snart om jag inte berättar det jag har på mitt hjärta  =)


Jag pratade med Marcus i går, han är sjuk så han va hemma från jobbet. Han har köpt en ny kamera o han har tagit så fina bilder. Det va jätteroligt att se...


Nä dags att lyfta räven o göra lite nytta.


Ha en underbar dag.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. är du orolig för något? svårt! Något kanske gnager dig? Men nu ska du ta det lugnt o ha en fin kväll o se någon rolig film så kanske du sover lite bättre? hoppas det! kraaaaam!

    SvaraRadera
  2. Du behöver ju så väl få sova, utan dessa otäcka drömmar. Hoppas att de släpper. Kanske är du ängslig för något. Se eller läs något mysigt och roligt innan du går till sängs. Många kramar till dig.

    SvaraRadera