Bloggintresserade

fredag 8 februari 2008

TREVLIG HELG

Fredagen är snart slut. Sov ganska länge. Sömen i natt har varit lite sisodär (hur de nu stavas)


Har varit på Apoteket igen =)  handlat igen  =) fy fasen nu är jag pank.. Tom peng pung


Har fixat lite för mitt besök i morgon. Oh jag längtar så efter att träffa Anna...


Har brottats lite med golvsugaren, men är inte klar, jag fixar det inte heller utan mamma ska hjälpa mig i morgon med det sista. Skönt att Sanna kommer hem från fjällen snart så jag får lite städat  =)


När jag va ute med Teddy innan så va jag lite lessen så jag ringde upp till Marcus. Han va visst ute med jobbet o svirade lite.


Jag började stortjuta när jag pratade med honom. Som ni vet så har det varit ganska jobbigt mellan oss länge nu. Men nu ska vi ta tag i saken o prata ut.


Jag grät o jag grät o grät ännu mer... O det va inte de jag ville, man jag kan inte låta bli.


Snart mycket snart har jag något att berätta...


Sitter just nu med mamma i telefonen, jag bloggar o hon tittar på mina  AMATÖRBILDER  på bloggen ....


Hon lär sig sakta med säkert. Hon är jätteduktig. Jag har t om fått mycket beröm för min hemsida... Inte illa.


Nu ska jag försöka resa mig från stolen o datorn o lägga mig så jag är utvilad i morgon.


Marcus skulle ringa på dan oxo. Oh vad jag är glad att jag ringde till honom innan.


Hoppas inte att jag tog ner humöret på honom innan med mitt gråtande =)  nä då det är nog ingen fara.


Hoppas att ni mår bra. Hoppas att jag får tid över i morgon att springa runt till er. Saknar er..


Ha en trevlig helg - va rädda om er.


Natti natti


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. 00000000000000000009 februari 2008 kl. 11:08

    tycker mej se en liten strimma av hopp här ;) Är glad för eran skull. Och du vännen,det är en styrka i att våga visa sej svag.Att gråta t.ex..KRAAAM och önskar dej/er all lycka..

    SvaraRadera