Bloggintresserade

lördag 23 februari 2008

Fy fasen vilken natt.....

 Det sista trodde jag att jag skulle klättra på väggarna.

Jag låg o tittade på myrornas krig.... Jo allvarligt, hur myrorna krigade , dom är

precis som oss människor.  Sen va de om några andra djur, sen hmmm va heter de ?

Nåt med berget, kullen, familjen Ingals... Skit samma.

Jag somnade vid 9 i morse, blev väckt av Teddy som joddlade halv 11

gav honom mat o pinkade av honom ute i trädgården o hoppades att det

skulle räcka så jag fick somna om en liten liten liten stund.

Vaknade strax innan 12, somnade om en liten stund, sen kom Sanna vid halv 1.

Jag är SKIT TRÖTT, sitter o dricker kaffe, medans Sanna städar.

Måste åka ner o handla lite .... Oj nu kommer hon in hit så nu åker jag ut

om jag vill ha städat..

Ha en härlig dag mina vänner.

 

Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar