Bloggintresserade

tisdag 26 februari 2008

Moi Pinuppa =)

 

I dag va de inte de lättaste att komma runt på nätet.

Msn , hotmailen o även här inne funkar de inte så mycket.

Kommer fortfarande inte in på msn o hotmail.

 

Jaja.... Jasså Blessing, du gillar Ola du...

VEM gör inte de hehehehe....

Den karl kan få ögonen att tåras , hjärtat att skena o

snålvattnet att rinna  =)

Den här är till dig

 

                        


 


I dag blir de samma mat som i går, det blev lite över.

Har sovit till o från hela dan så jag har inte kunnat sköta alla

måltider. Men jag tycker att jag har varit duktig ändå.

Jag äter ju =)

 

Här regnar de i dag.  Jag har plaskat i vattenpölarna medans

Teddy trippar på tå. Han gillar inte att bli blöt.

Tänk förr så va jag jätterädd om frissan, jag kunde inte gå utanför

dörren om det regnade eller blåste. Det va på den tiden då jag

hade 10 flaskor med spray i . Så lyfte du ett hårstrå så följde hela

peruken med.

Men det va nästan jämt snyggt oxo.

 I dag, går jag ut o jag älskar när det regnar. Jag bryr mig inte ett dugg.

Jag blev så full i skratt innan, det kom en kille med en barnvagn o ett stort

paraply... Jaja tänkte jag, att den frissan han hade skulle inte blåst "omkull"

för han hade så kort hår medans mitt stod åt alla håll o kanter  =)

 

Nu jädrans kom jag in på msn.. Inte illa.  Ska vi se om jag har några kärleksbrev ?

Nähää sidan kan inte visas.. Är det inte roligt så säg  =)

 

Tror att jag ska gå o göra mig lite bubbelvatten .... Japp de ska jag.

Ha en fin kväll.

 

Puss I Pannan

 

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000026 februari 2008 kl. 20:36

    du har här inne ;) Hehe,om ja inte vore gift...ändå..Kram :)

    SvaraRadera
  2. Man får ju gå ut ngr gånger per dag med Diego skulle man fixa frissan varje gång, då hade man inte gjort mkt annat! Hihihi... Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. det är fler som har problem med hotmail och msn...jag trodde ett tag att mitt konto hade blivit kidnappat...omöjligt att logga in. Lyckades efter ett tag...men...inga kärleksmail till mig heller:((...kramis på dig

    SvaraRadera