Bloggintresserade

fredag 5 juni 2009

Väskan är packad - Nu åker jag

 


Jag åker iväg i dag, jag vet inte riktigt när jag kommer hem. Det är bara för mycket som händer o de har varit så länge nu.


Jag känner att jag inte orkar utan väljer den lättaste vägen o flyr så får jag ta itu med mig själv när jag kommer hem.


Jag måste komma ifrån den här oron jag har, jag vet inte hur det ska gå till, men det visar sig säkert med tiden.


Önskar er en trevlig helg o va rädda om varandra.


Puss I Pannan

7 kommentarer:

  1. och mod i barm, kom hem med energi! Kram Gäddan

    SvaraRadera
  2. Usch, jag vet känslan. Då ska du inte rösta utan ligga på soffan? Det sägs att man ska bjuda på bakelse. Och alla får en kram. Det är Marit Paulsen och Gunnar Hökmark som står för kramandet. KDU bjuder på snaps - smyg.

    SvaraRadera
  3. Ängel med dolda horn5 juni 2009 kl. 21:05

    ...dig. Och hoppas du återfinner styrkan snart. Kram / Ängeln

    SvaraRadera
  4. ...en plats att hämta kraft och finna ro. Kram Lotta K

    SvaraRadera
  5. och en dos med energi. Njut, vila och kom igen när du vill, orkar och kan! Kram M

    SvaraRadera
  6. i pannan och en MASSA energi får du av Tollan nu... Kraaaam

    SvaraRadera
  7. och sköt om Dig...Kramisar från London

    SvaraRadera