Bloggintresserade

onsdag 3 juni 2009

100 Bilder







 


 

         

 

I dag va sista dagen för framkallningen, så jag hjälpte Rohde med hennes

bilder o nu har jag letat reda på 100 bilder som jag ska framkalla.

Det va inte det lättaste för det har inte varit väder för att fota så mycket,

Ja ok dom sista dagarna har det varit fint.

 

Jisses va dom skriker på Hells Kitchen, han är skön Gordon Ramsey eller vad

han heter.

Uja vilken tid det tar att ladda upp bilderna, det är fortfarande 96 bilder kvar

det har väl hängt sig som de gjorde hemma hos Rohde.

 

Börja om från början, börjar bli mitt andra namn *suck*

Nä då, nu står den på 89, de går framåt sakta men säkert.

 

Det regnar ute nu så jag ska se om jag får in katterna för natten. Dom ska sova

här inne i natt, ja några nätter.

 

Igår så "råkade" jag ha ihjäl en bamsing, han flög rakt in i pannan på mig o

de gillar jag inte. Han ska inte komma här o komma när de finns en hel värld

att vara på, så väljer den ludne mitt hem.

Nänä de räcker med den sambon jag har, jag behöver ingen mer.

 

Jag tog en bild på den lite taskigt kanske, men nu slapp jag ju springa efter den.

Måste bara tillägga att jag är rädd för dom stora sakerna o jag fick inte ut den.

Han ville inte lämna mig o jag ville va ensam o inte slåss mot den  =)

79 bilder kvar, hm de tar sin lilla tid.

 

Nu ringer telefonen, ska prata en stund.

 

           Puss I Pannan

 


       

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar