Bloggintresserade

torsdag 18 juni 2009

SYSKONBARN

Jag kan med handen på mitt hjärta sitta o säga att jag har världens bästa syskonbarn. Det finns ingen som kommer i närheten av dom.


Igår kommer lilla Tilda med den här blomman o ett fint kort.


Jag blev så glad så tårarna brände i ögonen.


Titta så fina blommor o vilket fint kort.


Nu åker dom på semester o jag kommer att sakna dom så mycket. Det blir alltid tomt när dom är borta.


Men det finns ju dator som tur är så vi kan pratas vid i alla fall.


Ha en mysig kväll. Själv ska jag lägga mig o, jaaaaaaa dra nåt gammalt över mig o be om att min värk ska bli något bättre.  =(


Puss I Pannan


 



 



 


4 kommentarer:

  1. dig en trevlig midsommar

    SvaraRadera
  2. vilket härligt kort, trevlig midsommar under täcket, och köp en spikmatta du, snåla spara till den! På Life hälsokost har dom extrapris. KramGäddan

    SvaraRadera
  3. kort & blomma. ha en bra midsommarafton. Kramsiar

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en riktigt underbar midsommarafton. Kram från Tollan

    SvaraRadera