Bloggintresserade

lördag 20 juni 2009

Gubbe med Ögon / Bilder

Vilket härligt sommar väder det är.... Nä de menade jag inte.


Det regnar mellan varven o sen har det åskat ganska rejält idag oxo. Lite små muller har de vart men inget mer.


Teddy har varit ute med Rohde, Iza o " V " medans jag fixade till Rohdes mobil.


Ja de va inga konstigheter, de är bara så att de blir fel när man knappar hit o dit , då kan de bli små ändringar. Men det är fixat nu. Jag hade tur som hittade rätt ganska snabbt.


Hade tänkt att sätta mig o pilla lite med mina foton men det får jag lägga ner. Jag klarar inte av att sitta här nu. Det känns som jag vill klippa av alla senor o muskler så kramperna släpper.


Jag testade att gå lite med rullatorn här inne , det va lätt ja förutom nu att jag har kramperna så för den skull kan jag inte ha den.


Men den är lätt o verkar ganska behaglig. MEN jag blir lessen så fort jag ser den.


 


Så va det dags för en sån här söting igen. Jag förstår inte hur dom kan sitta på Teddy, jo de förstår jag men att jag varken känner eller ser dom ?


Han är ju så kortklippt o jag pillar o gosar med honom. Ja de får bli apoteket på måndag. Det är kul att kunna ta såna här macro bilder så man ser hur dom ser ut.



Undra om det är ögonen som sitter på varsin sida om kroppen ? Det borde det nästan va för jag ser inga framtill.


 


O den svarta pricken under om det är bajjamajja/kisselisa  =)



 


 


Den här bilden är behagligare att titta på. Men vad ögonen o munnen kom ifrån vet jag inte ?  Är det en ny sorts gubbar ?


Goda va dom......



 


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. jordgubben även med mun & ögon... kram på Dig

    SvaraRadera