Bloggintresserade

lördag 20 juni 2009

Good night My Someone

Satte mig en stund här, jag kan inte sova. Jo de skulle jag säkert kunna om jag bara kunnat ligga ner men värken är hemsk.


Jag har suttit ett par nätter nu o sovit, de är inte det skönaste precis.


Härom kvällen såg jag på Ally McBeal o då sjöng dom Good Night My Someone igen o den är så fin. Jag har hittat en på youtube men de är inte exakt som på McBeal , jag vill så gärna ha den men vet inte vem som sjunger den ?


Är det någon som vet så får ni gärna säga till.


Hittade den här o tjejen är fantastisk.


 



 


Inatt åker syrran med familj till Turkland.. Dom ska vara borta i 2 veckor. Ja Sanna ska vara hemma.


Usch jag är pirrig i magen, de kanske är därför som jag inte kan sova nu jag vill så gärna prata med barnen igen innan dom blir fast på flygplatsen...


Dom åker om ca 1 timme så då ska jag ringa dom. Fy så jag kommer att sakna Tilda o Linus.


Men det är tur att de finns internet cafe o msn  =)


Jag sa till dom att dom får inte glömma bort mig, det lovade dom att inte göra =)


Nä jag ska ringa mamma, hon är på jobbet.


Dröm sött.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar