Bloggintresserade

måndag 22 juni 2009

MAMMAS POJKAR

Har jag sett en gång innan o de va inte ens ett halv program. Detta är del 5 av 7.


MAMMAS POJKAR


 


Det finns en mamma där som är fruktansvärd, hemsk, ja jag vill inte säga vad jag tycker om henne.


Det går ut på att 3 killar ska dejta tjejer o mammorna är med, mammorna har verkligen inflytande på sina söner.


Just den här mamman hatar svarta, judar you name it. Nu hade sonen en dejt med en söt tjej som råkade vara ja ursäkta men vad får man säga utan att de blir fel ?


Brun, svart, neger ??


Mamman får tag i producenten tror jag de va så hon fick dom att åka runt o kolla med helikoptern för att spionera.


Hon fick ett sånt spel, så hon slog till inne i helikoptern o blev tillsagd. Hon uppför sig så jädrans illa.


Hennes son kysste den här tjejen o de kommer han säkert att få höra.


Just nu sitter hon o gråter o beklagar sig inför ,, ok två mörkhyade tjejer där hon påstår att det INTE har med färgen att göra. HON LJUGER.............


Jag hatar lögnare.


Hahaha hon kramade tjejen som är brun. Oj oj oj nu kommer  den andra hem.


Jo visst ja, mamman kallade henne hora.


Oh fy va falsk hon är..............


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar