Bloggintresserade

söndag 14 juni 2009

Min resa / Bilder 3

Ohh det är någon under mitt skrivbord. Det blev kallt o någon slickar mig på benet ?


Wiii vad kan de vara ?


Iza såklart. Jo då hon är här, men snart kommer nog Rohde hon har varit borta , ja nånstans ?


Har handlat lite idag, varit hos syrran o hjälpt henne med lite foton som hon ville framkalla. Hon hade ett par bra foton på mamma, jag ska få ett men jag såg inte det andra så de tar vi nästa gång. Det är svårt att få med henne på bild, jag förstår henne för jag själv gömmer mig.


Körde hem en kompis till Tilda sen åkte mamma o Tilda till stan o hämtade Sanna från Jobbet o här sitter jag o knappar.


Jag lyssnar på musik, det är såna härliga låtar. Egentligen ska jag inte lyssna på dom för jag blir lessen ända in i hjärtat.


Nu sjöng han när du inte längre orkar så orkar jag för två.


Ja tänk om de va så ?


Nu måste jag fortsätta för snart kommer Rohde o hämtar lilla hoppan.


Puss I Pannan 


 


 



 



 


Den här bilden älskar jag !!!



 



 



 



 



 



 



 



 



Den här lilla bilden förstorade jag från bilden innan. Man ser tungan på kalven



 



 



 


Dom är så stiliga.



Den här lilla bilden förstorade jag oxo men jag hittar inte den stora bilden nu. De ser ut som de blir ett bääääää.



 



 


Det tog mig en bra stund att locka ditt kossorna så jag såg inte först när tjuren dök upp jämte mig. Blev lite rädd.



 



 



 



 


Det va många lager skin på tjuren.



 


De kommer fler bilder sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar