Bloggintresserade

måndag 1 juni 2009

Mardrömmar

 


Jag är o ska hälsa på någon som ligger inne men det konstiga är att allt ligger på samma plan o vissa salar är låsta.


När jag kommer till första rummet så blir dom som galna o ska känna på håret, lukta på mig, ta mina fingrar o stoppar i sin mun. Jag blir rädd o försöker komma därifrån.


Nästa dörr öppnas o där är det gamlingar, ja deras lilla sal. Dom frågar mig om jag försöker fly. Jag ler lite åt dom o säger att jag ska hälsa på någon men har inte hittat rätt än.


Dom säger nåt om att vänta du, snart vill du fly man kan inte.


Stackars snurriga gamlingar tänkte jag o letade vidare. Nästa sal fanns bara en människa i. O de va den jag skulle hälsa på. Ja jag visste inte de förrns jag va framme att de va han.


Först i början va det roligt men sen blev de mer o mer konstigt o läskigt.


Han ville dansa, han följde efter mig hela tiden . Jag försökte gå men det fick jag inte. Jag skyllde på allt möjligt men han gick inte på de. Jag såg att han fumlade med något med inte vad.


Han sa förlåt o ville göra nåt, men det kommer jag inte ihåg nu så jag valde på att dansa med honom i stället, när jag känner ett stick i nacken.


Jag tittade på honom o han höll upp en spruta. Den höll sakta på att förlama mig. Jag försökte fly medans jag kunde. Sen hörde jag röster från andra rum.


Han sa att jag aldrig kommer att bli fri från honom utan att jag alldig kommer att ha ögonen på mig.


Han försökte våldföra sig på mig men jag slog o viftade så länge jag kunde. Jag lyckades sparka till honom i skrevet o han vek sig.


När jag äntligen kom loss så gjorde sprutan sitt o jag kunde knappt röra mig när jag känner att han tar tag i mina ben så jag faller.


Han stirrar mig i ögonen o säger till mig att det va väligt dumt gjort att försöka fly från honom.


Jag vet inte vad han ville eller vad som hände sen . Jag vaknade av att jag höll på att fly o jag va lessen.


Jag hatar mardrömmar, varför måste jag alltid fly ?


 


Ha en bra vecka. Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar