Bloggintresserade

söndag 14 juni 2009

Från min resa / Bilder

Igår kväll kunde jag äntligen duscha. 3,,,, 3 hela låååååånga dagar har jag inte kunnat ducsha mig på, ja inte så jag har kunnat tvätta håret eller vara riktigt noga.


Igår njöt jag för fullt. Tänk att de finns dom som älskar att gå i sin egna äckliga smuts bah.


Det går åt rätt håll, har t.o.m kunnat sitta lite med mina foton. Här kommer några bilder från men härliga tripp till Norrköping.. Ja jag vet att de är onödigt många bilder jag lägger ut, men jag kan inte välja. Detta va samma dag som vi tittade på v-svinen. Hästarna va så fina.  Fler blir de  =)


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


3 kommentarer:

  1. där är Du... Natti natti & sov gott. Kramar

    SvaraRadera
  2. kan inte bli grönare! Fina sommarbilder.....

    SvaraRadera
  3. vackra bilder, jag önskar jag kunde hjlpa dig med din värk, men tyvärr ..............
    sköt om dig
    soliga kramar

    SvaraRadera