Bloggintresserade

lördag 20 juni 2009

Nu kanske jag kan sova / Bild.

Nu kanske jag kan slappna av o somna. Har pratat med barnen igen o sagt att dom ska vara rädda om sig o ha det jätteroligt.


Dom får absolut inte glömma bort sin moster =)


När Tilda o jag avslutar telefonen så låter det så här ;


- I love u....


- Love u....


- Puss...


- Puss puss...


- Love u to....


- Love u to...


- Ohhh älskar dig...


- Älskar dig oxo


- Puss puss...


- Puss puss....


- Hejdå, hejdå


- Hejdå, hejdå, hejdå


- Puss love u


- Puss love u


Ja vem är vem ? Vet inte, vi pratar i munnen på varandra när vi slutar att prata i telefonen.


Linus o jag ;


- Va rädd om dig.


- Ah då de ska ja.


- O du, vet du nåt mer ?


- Nää


- Ha de skitskoj..........


- Love u puss puss.


- Mmmm love u puss.


- Hejdå hejdå.


- Hejdå hejdå


Ja nu är han stor så nu får jag ändra mitt love u till gillar dig kisen, grabben, coolingen, snyggingen eller nåt annat.


Men han vet, jag behöver inget säga.


O nu ska jag inte säga nåt mer här heller för nu ska jag säga god natt till Teddy.


Hahaha, jag sa till Linus att dom skulle köra försiktigt till Göteborg, sen sa jag att han skulle säga till piloten oxo att köra försiktigt ...


Fick ett skratt till svar.


Ha de kul i Turkland.


Puss I Pannan


 



( lekt lite med bilden, avslutade med en blend emoboss eller vad den heter )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar