Bloggintresserade

tisdag 16 juni 2009

Min resa / Bilder 4

Nu är det många kossebilder. Du är varnad, risken är att du bli uttråkad  =)


 


Jag älskar dessa kossebilder.



Som sagt de tog tid innan dom vågade sig fram. Liten är nyfiken.



 



Himmel o pannkaka vad rädd jag blev när tjuren dök upp från ingenstans.



Hahaha, kunde inte låta bli att förstora bilden.



 



Sicken bamse.



Ja sicken Bamse =)



Förlåt vad sa du ?



Jaha, nä då jag ska inte ta din lilla kalv.



Han kanske inte ser stor ut här, men jag lovar han va skräckinjagande.



Oh jag älskar dessa di-bilder. Det bara skummar mjölk ur munnen från kalven.



 



Hela gänget på en promenix



Vem har tuggat på staketet ?



Jag kommer att bli stor o stark o ståtlig.



Vid såna här ögonblick är jag glad att jag har min kamera. Bilden är så fin så jag kan börja gråta.



 



Kalven gömmer sig bakom mamman



Försök inte att komma igenom här.



Aaaahhhhh



Mamma håller ett öga på lillen.



 



Ohh titta på kalvens tunga.



Nu är dom snart ända framme hos mig.



Här släpper vi loss lite =)



Ensam är stark. O stilig.



Kolla in bilden, den är som i en reklam eller nåt. Så läcker. Det hade fastnat en gren i hornet, det såg först ut som det satt i örat.



Hoppsan, lite slapp ? Nä då, kunde inte hålla mig bara för att du ska ta hundra bilder.



 



Här blev inte bilden alls som jag hade tänkt mig. Det blidde en liten rumpetuss istället =)



Det dröjer inte länge förrns jag kommer mina små damer =)



Bäst att gömma sig bakom mamma.



Titta så söta dom är. Jag vill bara pussa på nosen.



 



Den här är så fin.



 



 



Hjääääälp snart faller jag !



 


Nu är kossebilderna från Norrköping slut.  Men va lugn de finns fler. Vi har ju kossor här oxo  hahaha.


Dom vi har här är så nyfikna.


Nu börjar Hem till gården.  Ha en bra dag.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar