Bloggintresserade

torsdag 11 juni 2009

Min resa / Bilder 2

Måste erkänna att jag är rädd för ödlor/ormar mm. Att ta kort på dom är roligt men ganska svårt för dom är så snabba.


Jag klappade den, det va inte dåligt. Baaah så äckligt.


Första bilden blev suddig.



 


Resten av bilderna blev bra.



 


Jag va lite rädd att den skulle skicka iväg sin långa tunga mot mig men det gjorde den inte som tur va.



 


På upptäcksfärd.



 


Dom är 3 st. 2 honor o ett svin. Nää en liten kille är de ju. Dom är till salu om någon är intresserad.



 


I sitt egna hem



 


Detta är svinen. Det finns många vildsvin där. Men det va inte så många som kom o hälsade på oss. Men det va roligt att se dom ändå.



 


Som dom grufsar o låter. De är tur att man inte har svinen till granne eller som sambo.



 


Den ene ville inte vara med på bild.



 


Nu tyckte dom inte att de va lika kul längre,,,



 


,,, så här springer dom upp i skogen igen.



 


Ner kommer istället bebbena, jisses va dom skrek o grufsa.



 


Men dom va faktiskt söta.



 


De va ett evigt "svinande" ...



 


Tur att trynet är stark , att dom inte gör sig illa när dom gruffsar runt där ?



Ja de va dom djuren. Det kommer mer sen. Då blir det lite större animaler.....

3 kommentarer:

  1. Tänk at jag känner igen dom däriga djuren
    Sen vill ja bara säga at mina ödlor är gulliga
    och inte alls äckliga
    Tusan att jag inte bad Kram att bita dej lite
    ja lite hårt tom
    det skulle hon ha gjort om hon visste vad du tyckte om den
    Nästa gång kanske du pussar på dom
    pöss på dej

    SvaraRadera
  2. Så himla fin,, var dom till salu?? Absolut intresserad hade tänkt att köpa en så visst. Kostar??? Tollan önskar en bra start på helgen. Kraaam

    SvaraRadera
  3. de är Nightstar som säljer rubb o stubb. Jag kommer inte ihåg priset men jag kan fråga henne om det inte redan är sålt. kram kram

    SvaraRadera