Bloggintresserade

fredag 19 juni 2009

Paparazzi / Bilder

När vi hälsade på Lena så gick vi runt o tog lite bilder på kyrkan.


 


En Paparazzi tar bild på en annan =)



 


Sofforna är jättehöga, det såg roligt ut.



 


Inte ens jag nådde ner med fötterna där  =)



 


Kyrkan är fin. Solen låg på lite för mycket men det sk*ter jag i =)



 


Den här lilla tuffsen va så söt där den växte..



 


Den här bilden blev jag riktigt nöjd med.



 


Solen, solen.... Tänk att man aldrig är nöjd.



 


Min lilla Tilda poserar gärna.



 


Paparazzi nr 2 ville ta kort på tornet i den här vinkeln men det blev inte bra med mormors kamera så vi vände oss istället om o tog på ,,,,



 


Den här lille sötnosen...



 


Som jag har sagt innan så är det inte lätt att fota djur,,,


 


,,,,,men skam den som ger sig.



 


Det klias lite här o de klias lite där. Hmm när jag la in bilderna i datorn såg jag att han inte va så mysig i pälsen....



 


 Men han va söt ändå  =)



 


Sitter i bilen o väntar



 


Minnet blev fullt i mormors kamera så Tilda tog med min, hon ville bara ha tornet o de,,,,,,,,,,



 


,,,,, fick hon verkligen till....... Bra jobbat tjejen.



 


Over and out ;  Anneli & Tilda.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar